Publikacja Treści Marketingowych W Biznesowych Portalach Informacyjnych

Faq

  •  Artykułu dodaje się za pomocą tego formularza: Dodaj wpis
Po 10 artykułach możesz zostać  partnerem bloga. Dzięki temu będziesz mógł realizować komercyjne projekty na blogu.
Po publikacji 3 artykułów możesz zostać stałym redaktorem bloga. Będziesz mógł samodzielnie dodawać artykuły. Będziesz także miał swój profil autorski na blogu.
Zasadniczo nie, jednak każdy przypadek jest rozpatrywany indywidualnie. Prosimy o kontakt.
Nagłówek artykułu – musi być ciekawy i intrygujący! Pierwszy akapit zawierający wstęp do artykułu. Akapit powinien być napisany językiem , który zainteresuje czytającego do zapoznania się z pozostała treścią wpisu. Akapit powinien być czcionką pogrubioną, aby na wstępnie zaznaczyć ważność przekazu. Dalsza treść artykułu np.: Lorem Ipsum jest tekstem stosowanym jako przykładowy wypełniacz w przemyśle poligraficznym. Został po raz pierwszy użyty w XV w. przez nieznanego drukarza do wypełnienia tekstem próbnej książki. Pięć wieków później zaczął być używany przemyśle elektronicznym, pozostając praktycznie niezmienionym. Spopularyzował się w latach 60. XX w. wraz z publikacją arkuszy Letrasetu, zawierających fragmenty Lorem Ipsum, a ostatnio z zawierającym różne wersje Lorem Ipsum oprogramowaniem przeznaczonym do realizacji druków na komputerach osobistych, jak Aldus PageMaker.
Publikowany w naszych portalach informacyjnych artykuł powinien zawierać minimum 1000 znaków bez spacji. 2000 znaków zajmuje około połowy kartki wielkości A4 napisaną czcionką 12. Artykuł może się urwać w jednym z ciekawszych wątków. W tym miejscu powinien się znaleźć tekst zachęcający do przejścia na stronę firmową na której znajduje się całość artykułu.
NP.: Więcej informacji na temat produktów firmy (podlinkowana nazwa Twojej firmy)  znajduje się na firmowej stronie www.adresTwojejstrony.pl/link-do-artykułu/ zapraszamy.   Przykłady stopek w artykułach Wymagania techniczne:
  • Artykuł pisany w paragrafach, max 6-8 zdaniowych.
  • Zdania krótkie i zrozumiałe. Można dodawać także obrazki jednak muszą one być zoptymalizowane ze względu na rozmiar i wielkość pliku.
  • Rozmiary zdjęcia to 660 x 330 pikseli.
  • Wielkość pliku to maksymalnie 150 kB.
  • Wielkości pliku można dostosować online tutaj.
Dodawanie linków i nazwiska autora:
  • możesz dodać 1 link do innej strony (wersja płatna),
  • możesz także na końcu artykułu umieścić informację o autorze artykułu.
Unikalność:
  • artykuł musi być unikalny tzn nie może być wierną kopią innego artykułu, który już znajduje się już na innej stronie internetowej.
  • Oczywiście korzystanie z wielu źródeł jest jak najbardziej wskazane.
  • Treść artykułu jest sprawdzana przez program nieplagiatowany, który przeszukuje cały internet.
 
Publikujemy artykuły z następujących kategorii:
  • O charakterze poradnikowym i informacyjnym, w tym finanse firmy, marketing, negocjacje, sprzedaż, psychologia biznesu, zarządzanie przedsiębiorstwem, strategia, start-up, gospodarka, gospodarka, kultura, nauka, styl życia, szybka nauka, technologia i gadżety, zdrowie i uroda, muzyka, sport, rozrywka, turystyka, dom i ogród, hobby i zainteresowania, fotografia, kino i teatr, czas wolny, miłość, motoryzacja, społeczeństwo/psychologia.
  • Publikując artykuł oświadczasz, że posiadasz do niego majątkowe prawa autorskie i przekazujesz je na wszelkich polach eksploatacji właścicielowi portalu BizPress.pl
  • Dołączając zdjęcia lub inne grafiki, tabele, schematy do artykułu oświadczasz, że masz prawo do ich publikacji oraz udzielasz nam nieodwołalnej licencji do ich publikowania i posługiwania się nimi.
  • Oświadczasz też, że artykuł dodajesz dobrowolnie, nie łamie on przepisów o prawach autorskich i prawach pokrewnych oraz pozwalasz nam na wykorzystywanie go w innych portalach i serwisach internetowych należących grupy BizPress.pl
  • Artykuł może zostać usunięty na żądanie autora przesłane na nasz adres e-mail. Dodając artykuł oświadczając, że zrzekasz się wynagrodzenia finansowego za jego publikację.
  • Powyższe zasady mogą ulec zmianie i zmiana będzie dotyczyła artykułów dodanych po dniu wprowadzenia zmiany.
  • Tak, dzięki publikacji artykułu w naszych Biznesowych Portal Informacyjnych użytkownik może skorzystać z możliwości  umieszczenia w artykule odnośnika do firmowej strony internetowej.
  • Potencjalny klient, który zapona się z treścią artykułu, będzie mógł szybko przejść na stronę opisywanej firmy.
  • Link w treści lub stopce artykułu będzie korzystnie wpływał na efekty pozycjonowania Twojej firmowej strony internetowej.
  • Opublikuj artykuł na temat Twojej firmy lub produktu w naszych portalach biznesowych oraz w serwisach naszych partnerów.
  • Daj szanse klientom, aby się dowiedzieli co oferujesz lub sprzedajesz.
  • W stopce artykułu wstaw link do swojej firmowej strony, aby umożliwić czytelnikowi przejście do strony docelowej.
  • Wstawienie linka w stopce artykułu wspomaga działania pozycjonowania w wyszukiwarce Google.
Wyjaśniamy: Celem każdej kampanii reklamowej jest dotarcie z przekazem informacyjnym do jak największej ilości odbiorców, którzy zapoznają się z naszym artykułem, reklamą itp. następnie wykonają zamierzony przez nas ruch np.: kupią produkt lub wejdą na stronę aby zapoznać się z ofertą firmy. W naszym przypadku, umieszczenie artykułu sponsorowanego w całości lub tylko we fragmencie z odnośnikiem do strony firmowej na której znajduje się całość artykułu zostało opisane i przewidziane z pewnymi uwagami przez samą Wyszukiwarkę Google. Artykuł opisujący przypadki  „Powielania Treści” opisuje wiele sytuacji jakie mogą zaistnieć –  znajduje się tutaj: https://support.google.com/webmasters/answer/66359?hl=pl Aby zapobiec problemom związanym z duplikowaniem treść radzimy publikować artykuł w sposób, który poleca samo Google:
Cyt: Rozważnie rozpowszechniaj treści: jeśli rozpowszechniasz treści również w innych witrynach, Google zawsze pokaże tę wersję, która zdaniem wyszukiwarki będzie najlepiej pasowała do zapytania użytkownika. Może, ale nie musi to być wersja, którą chcesz pokazać. W takiej sytuacji pomaga zamieszczenie w każdej witrynie, w której są rozpowszechniane Twoje treści, linku do oryginalnej wersji danego artykułu. Możesz również poprosić webmasterów korzystających z rozpowszechnianych przez Ciebie materiałów, by użyli metatagu noindex w celu uniemożliwienia wyszukiwarkom indeksowania tej wersji treści, która znajduje się w ich witrynach.
Oraz
Cyt: Unikaj powtórzeń: na przykład zamiast zamieszczać u dołu każdej strony obszerne informacje o prawach autorskich, zamieść tam jedynie bardzo krótkie streszczenie i link do strony, na której można znaleźć szczegóły. Ponadto możesz użyć narzędzia do obsługi parametrów, by określić sposób, w jaki Google ma traktować parametry URL.
Co wynika z powyższego, wynika z tego, że Wyszukiwarka Google przewidziała fakt, który istnieje od wielu lat w świecie realnym, a mianowicie:
  • publikowanie i rozpowszechnienie skróconych treści + podanie źródła,
  • publikowanie i rozpowszechnianie streszczonych treści + podanie źródła,
Ale z jedną istotną uwagą! Artykuł, który chcemy rozpowszechnić w innych mediach, powinien posiadać w stopce odnośnik do strony na której znajduje szczegóły wpisu (cały artykuł).
  • Oferujemy dodanie artykułu sponsorowanego z linkiem do opisywanej strony firmowej.
  • Dodanie strony do naszych serwisów informacyjnych to skuteczna, sprawdzona i tania metoda prowadzenia działań marketingowych za pomocą Content Marketingu. Każda z naszych stron informacyjnych jest moderowana, zatem nie ma w nich spamu ani mało wartościowych wpisów, akceptujemy tylko artykułu opisujące rzeczywiste firmy lub produkty.
  • Wszystkie nasze strony są przyjazne wyszukiwarkom i oferują linki bezpośrednie oraz każdy z wpisów jest od razu publikowany na Fanpage danej strony www.
  • Większość z naszych stron istnieje w sieci od kilku lat, serwisy są zadbane, posiadają wartościową i unikatową domenę, autorskie oprogramowanie, unikalny adres IP w różnych lokalizacjach oraz jest regularnie reklamowany, dzięki czemu ich popularność w sieci stale rośnie.
  • Twój artykuł opisujący firmę lub produkt będzie dostępny dla potencjalnych klientów w wielu poczytnych serwisach informacyjnych.
  • Umieszczony w artykule odnośnik do Twojej firmowej strony internetowej umożliwi klientowi wejście na stronę www oraz będzie korzystnie wpływał na efekty pozycjonowania Twojej firmowej strony internetowej.
Publikujemy przesyłane do nas artykuły w portalach, które zostały wyszczególnione na stronie: Cennik publikacji
  • Tekst powinien być unikalny, tzn. temat może już występować w innym miejscu w internecie, ale treść powinna być inaczej napisana lub sensownie zedytowana.
  • Jeśli artykuł jest unikalny, wartościowy merytorycznie oraz zgodny z Polskim prawem, opublikujemy go w terminie nawet do 24h.
  • Ograniczaj dodawanie linków do własnej strony internetowej w artykule. Max 2 w jednym artykule.
  • Podpisz i podlinkuj swój artykuł nazwą firmy lub adresem strony firmowej.
  • Prosimy o zamieszczanie odnośników do wartościowych serwisów lub stron firmowych.
  • Nieodpowiednie wpisy lub odnośniki mogą zostać usunięte.