Publikacja artykułów sponsorowanych

Faq

  • Materiał przygotowany w porozumieniu z firmą (nazwa Twojej firmy) specjalizującą się w remontach budowlanych.
  • Więcej informacji na temat produktów firmy (nazwa Twojej firmy)  znajduje się na firmowej stronie www.adresTwojejstrony.pl, zapraszamy.
  • Więcej informacji na temat „podlinkowany tytuł wpisu na stronie docelowej” znajduje się na stronie naszej firmy "Nazwa Firmy".  Zapraszamy
  • Artykuł powstał we współpracy z "nazwa instytucji, firmy itd": www.nazwastrony.pl
  •  Artykułu dodaje się za pomocą tego formularza: Dodaj wpis
Tak, artykuł można usunąć. W tym celu prosimy do nas napisać i podać link do artykułu. Nie zwracamy opłaty za publikację.
Nagłówek artykułu – musi być ciekawy i intrygujący! Pierwszy akapit zawierający wstęp do artykułu.
  • Akapit powinien być napisany językiem , który zainteresuje czytającego do zapoznania się z pozostała treścią wpisu.
  • Akapit powinien być napisany czcionką pogrubioną, aby na wstępnie zaznaczyć ważność przekazu.
Dalsza treść artykułu tzw. "Body"
  • Publikowany w naszych portalach informacyjnych artykuł powinien zawierać minimum 1000 znaków bez spacji. 2000 znaków zajmuje około połowy kartki wielkości A4 napisaną czcionką 12.
  • Artykuł może się urwać w jednym z ciekawszych wątków. W tym miejscu powinien się znaleźć tekst zachęcający do przejścia na stronę firmową na której znajduje się całość artykułu.
NP.: Więcej informacji na temat produktów firmy (podlinkowana nazwa Twojej firmy)  znajduje się na firmowej stronie www.adresTwojejstrony.pl/link-do-artykułu/ zapraszamy.   Wymagania techniczne:
  • Artykuł pisany w paragrafach, max 6-8 zdaniowych.
  • Zdania krótkie i zrozumiałe. Można dodawać także obrazki jednak muszą one być zoptymalizowane ze względu na rozmiar i wielkość pliku.
  • Rozmiary zdjęcia to 660 x 330 pikseli.
  • Autor artykuły odpowiada za prawa autorskie do zdjęcia lub grafiki w artykule.
  • Polecamy pobierać zdjęcia z bezpłatnego serwisu z licencją na pobieranie:  https://www.pexels.com/
  • Wielkość pliku to maksymalnie 350 kB.
  • Wielkości pliku można dostosować online tutaj.
Dodawanie linków i nazwiska autora:
  • możesz dodać 1 link do innej strony (wersja płatna),
  • Należy na końcu artykułu umieścić informację dane identyfikacyjne autora artykułu.
Unikalność:
  • artykuł musi być unikalny tzn nie może być wierną kopią innego artykułu, który już znajduje się już na innej stronie internetowej.
  • Oczywiście korzystanie z wielu źródeł jest jak najbardziej wskazane.
  • Treść artykułu jest sprawdzana przez program nieplagiatowany, który przeszukuje cały internet.
 
  • Tak, każdy Autor artykułu, może umieścić z bezpośredni link do opisywanej strony internetowej.
  • Dzięki linkowi, potencjalny klient, który zapona się z treścią artykułu, będzie mógł szybko przejść na stronę opisywanej firmy.
  • Link w treści lub stopce artykułu będzie korzystnie wpływał na efekty pozycjonowania Twojej firmowej strony internetowej.
  • Opublikuj artykuł na temat Twojej firmy lub produktu w naszych portalach biznesowych oraz w serwisach naszych partnerów.
  • Daj szanse klientom, aby się dowiedzieli co oferujesz lub sprzedajesz.
  • W stopce artykułu wstaw link do swojej firmowej strony, aby umożliwić czytelnikowi przejście do strony docelowej.
  • Wstawienie linka w stopce artykułu wspomaga działania pozycjonowania w wyszukiwarce Google.
Czy publikacja artykułów sponsorowanych jest bezpieczna? Wyjaśniamy: Celem każdej kampanii reklamowej jest dotarcie z przekazem informacyjnym do jak największej ilości odbiorców, którzy zapoznają się z naszym artykułem, reklamą itp. następnie wykonają zamierzony przez nas ruch np.: kupią produkt lub wejdą na stronę aby zapoznać się z ofertą firmy. W naszym przypadku, umieszczenie artykułu sponsorowanego w całości lub tylko we fragmencie z odnośnikiem do strony firmowej na której znajduje się całość artykułu zostało opisane i przewidziane z pewnymi uwagami przez samą Wyszukiwarkę Google. Artykuł opisujący przypadki  „Powielania Treści” opisuje wiele sytuacji jakie mogą zaistnieć –  znajduje się tutaj: https://support.google.com/webmasters/answer/66359?hl=pl A zatem, czy publikacja artykułów sponsorowanych jest bezpieczna? Aby zapobiec problemom związanym z duplikowaniem treść radzimy publikować artykuł w sposób, który poleca samo Google:
Cyt: Rozważnie rozpowszechniaj treści: jeśli rozpowszechniasz treści również w innych witrynach, Google zawsze pokaże tę wersję, która zdaniem wyszukiwarki będzie najlepiej pasowała do zapytania użytkownika. Może, ale nie musi to być wersja, którą chcesz pokazać. W takiej sytuacji pomaga zamieszczenie w każdej witrynie, w której są rozpowszechniane Twoje treści, linku do oryginalnej wersji danego artykułu. Możesz również poprosić webmasterów korzystających z rozpowszechnianych przez Ciebie materiałów, by użyli metatagu noindex w celu uniemożliwienia wyszukiwarkom indeksowania tej wersji treści, która znajduje się w ich witrynach.
Oraz
Cyt: Unikaj powtórzeń: na przykład zamiast zamieszczać u dołu każdej strony obszerne informacje o prawach autorskich, zamieść tam jedynie bardzo krótkie streszczenie i link do strony, na której można znaleźć szczegóły. Ponadto możesz użyć narzędzia do obsługi parametrów, by określić sposób, w jaki Google ma traktować parametry URL.
Co wynika z powyższego, wynika z tego, że Wyszukiwarka Google przewidziała fakt, który istnieje od wielu lat w świecie realnym, a mianowicie:
  • publikowanie i rozpowszechnienie skróconych treści + podanie źródła,
  • publikowanie i rozpowszechnianie streszczonych treści + podanie źródła,
Ale z jedną istotną uwagą! Artykuł, który chcemy rozpowszechnić w innych mediach, powinien posiadać w stopce odnośnik do strony na której znajduje szczegóły wpisu (cały artykuł).
  • Oferujemy dodanie artykułu sponsorowanego z linkiem do opisywanej strony firmowej.
  • Dodanie strony do naszych serwisów informacyjnych to skuteczna, sprawdzona i tania metoda prowadzenia działań marketingowych za pomocą Content Marketingu. Każda z naszych stron informacyjnych jest moderowana, zatem nie ma w nich spamu ani mało wartościowych wpisów, akceptujemy tylko artykułu opisujące rzeczywiste firmy lub produkty.
  • Wszystkie nasze strony są przyjazne wyszukiwarkom i oferują linki bezpośrednie oraz każdy z wpisów jest od razu publikowany na Fanpage danej strony www.
  • Większość z naszych stron istnieje w sieci od kilku lat, serwisy są zadbane, posiadają wartościową i unikatową domenę, autorskie oprogramowanie, unikalny adres IP w różnych lokalizacjach oraz jest regularnie reklamowany, dzięki czemu ich popularność w sieci stale rośnie.
  • Twój artykuł opisujący firmę lub produkt będzie dostępny dla potencjalnych klientów w wielu poczytnych serwisach informacyjnych.
  • Umieszczony w artykule odnośnik do Twojej firmowej strony internetowej umożliwi klientowi wejście na stronę www oraz będzie korzystnie wpływał na efekty pozycjonowania Twojej firmowej strony internetowej.