Publikacja artykułów sponsorowanych

Generowanie leadów

Zajmujemy się przygotowaniem procesu skupionego na pozyskiwaniu leadów sprzedażowych oraz leadów B2B

 

Co to jest generowanie leadów?

Generowanie Leadów to proces pozyskiwania danych kontaktowych oraz dodatkowych informacji o potencjalnych Klientach np:

  • Dane demograficzne (np. adres, telefon, mail)
  • Dane behawioralne (np.: co pobierał na stronie WWW, ile czasu spędził na danym artykule, w co kliknął etc.)

Jak wykorzystujemy marketing internetowy do generowania leadów?

Większość ze znanych obecnie działań marketingowych w internecie może być wykorzystane do pozyskiwania leadów kontaktowych. Kampanie Adwords, Content Marketing, wysyłka mailingu, pozycjonowanie w wyszukiwarkach  – to tylko przykładowe narzędzia wykorzystywane dzisiaj do generowania ruchu do strony internetowej.
Brak ruchu na stronę internetową to oczywiście brak wygenerowanych leadów.  Skierowanie ruchu za pomocą działań marketingowych na stronę niewłaściwą lub nieprzystosowaną do generowania leadów może się zakończyć „przepaleniem” budżetu na promocję.
Należy zatem zadbać o to, aby docelowa strona www była przystosowana do przyjmowania danych kontaktowych.

Posiadam już stronę firmową. Czy może ona generować leady?

Nie każda strona internetowa umożliwia generowanie leadów.

Odpowiedz na poniższe pytania. Im więcej odpowiedzi TAK, tym większa szansa na to, że można Twoją stronę firmową wykorzystać do generowania leadów. Jeżeli chcesz się upewnić w 100%, skontaktuj się z naszym ekspertem w sprawie audytu.

Czy Twoja strona WWW:

  • zawiera formularz rejestracyjny?
  • umożliwia zbieranie nie tylko danych demograficznych, ale również danych behawioralnych?
  • zawiera treści marketingowe zachęcające pozostawienie danych kontaktowych?
  • posiada mechanizmy monitorujące zachowania pojedynczego użytkownika?
  • zawiera odpowiednią liczbę Call2Action?

Jak wygląda przykładowy Landing Page dedykowany do generowania leadów?

Można zaryzykować stwierdzaniem, ze każda strona internetowa z formularzem kontaktowym, może służyć jako dedykowany Landing Page do zbierania danych. Gdyby jednak tak było, nie powstałaby idea budowania dedykowanych odpwoednie przygotoweunych stron typu „Landig Page”

Z naszych doświadczeń wynika, ze odpowiednia przygotowana treść marketingowa, połączona z odpowiednią grafiką oraz czynnikiem akcji zwanym „call to action” jest najbardziej skuteczną metodą do pozyskania grupy potencjalnych Klientów, czyli takich, którzy są w zaawansowanej fazie cyklu zakupowego.

Chcę stworzyć Landig Page dla mojej firmy – co dalej?

Jeżeli chcesz stworzyć platformę internetową do generowania leadów to mamy dla Ciebie dwa rozwiązania:

  • Na bazie informacji zawartych w internecie oraz w naszym serwisie możesz podejść do stworzenia takiego serwisu samodzielnie.
  • Lub – i jest to najlepsze rozwiązanie, my chętnie Ci pomożemy w stworzeniu takiego serwisu.

Nie czekaj i skontaktuj się z nami, aby porozmawiać o szczegółach.