Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/visomedia/domains/bizpress.pl/public_html/wp-content/plugins/revslider/includes/operations.class.php on line 2539

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/visomedia/domains/bizpress.pl/public_html/wp-content/plugins/revslider/includes/operations.class.php on line 2543

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/visomedia/domains/bizpress.pl/public_html/wp-content/plugins/revslider/includes/output.class.php on line 3525
Audyt treści – BizPress.pl
Publikacja artykułów sponsorowanych

Audyt treści

Audyt treści na stronie www

Sprawdźmy, czy Twoja oferta jest zrozumiała dla Klientów?

Treści na stronie, to temat ważny i wrażliwy. Łatwo popełnić tu błąd.

Cieszy nas każda osoba zainteresowana audytem treści. Mimo olbrzymiego potencjału tworzonych tekstów, nadal wiele firm nie decyduje się na ten proces i z pełną świadomością oddaje w ręce swoich Klientów nie do końca przygotowane strony www. Gdy ktoś jednak szuka audytu treści, to znaczy, że pracuje nad nimi regularnie i wie, że gdzieś mógł wkraść się spory błąd. My go dla Ciebie znajdziemy!

Brak treści na stronie firmowej

Pierwszym elementem oceny jest wskazanie brakujących na stronie treści. I nie chodzi nam jedynie o podanie adresów do stron, na których treści brak. Podstawą tej części jest analiza najpopularniejszych zapytań z jakimi do wyszukiwarki kierują się Twoi Klienci. Jej celem jest zbudowanie listy artykułów, poradników, rankingów i testów, które musisz przygotować by czerpać ze swoich treści jeszcze więcej korzyści.

Kopia / Duplikacja treści na stronie firmowej

Zdecydowanie bardziej techniczny charakter przyjmuje punkt drugi, w którym badamy unikalność treści na Twojej stronie www. Wynikiem jest oczywiście lista domen, na których pojawiają się dokładnie te same opisy i artykuły, co na Twojej witrynie. Google takiej sytuacji nie lubi, więc będziesz musiał jak najszybciej ten problem rozwiązać.

W ostatniej części wszystkie unikalne treści na Twojej stronie podlegają dwuczęściowej ocenie. Miękkiej, odnoszącej się do samych treści, ich jakości i wartości dla osób szukających informacji oraz twardej, która oceni czy wszystkie treści zostały umieszczone w najbardziej optymalny dla Google’a sposób.

Audyt treści to nowy poziom marketingu

Bardzo często audyt tworzonych treści otwiera przed naszymi Klientami nowe możliwości. Bardzo doświadczone osoby wskazują o czym i jak warto pisać, by praca ta przynosiła jak najwięcej korzyści. Wdrożenie rekomendowanych zmian odbije się pozytywnie nie tylko na samej jakości ruchu na stronie internetowej, ale także wszędzie tam, gdzie treść dystrybuujesz. Pozytywne zmiany zobaczysz na swoich profilach społecznościowych, w newsletterze, czy na kanale Youtube.

    Dlaczego BizPress, to najlepszy Partner w zakresie audytu treści?

    Dzięki szerokiej współpracy z kilkuset polskimi sklepami internetowymi, dokładnie wiemy jakich treści szukają ich Klienci w Google, jakie lubią w mediach społecznościowych i które prowadzą w dłuższej perspektywie do wzrostu konwersji. To te cele przyświecają nam podczas oceny zastanych na stronie Klienta tekstów. Nie zaproponujemy „przespamowanych” artykułów, których nie pokazalibyście w swoim newsletterze. Nie zachęcimy do humorystycznych wpisów, które sprawdziłyby się tylko w social media. Biorąc pod uwagę Twoją grupę docelową, branże i dotychczasową komunikację, zaproponujemy rozwiązanie optymalne, które podniesie poziom nie tylko treści ale i sprzedaży.