Wrocław, Poland
502 996 055
info@bizpress.pl
Budowa wizerunku firmy w internecie to działania mające na celu wzbudzenie zaufania względem marki, zachęcenie do skorzystania z jej oferty, jak również monitorowania działań oraz polecania innym odbiorcom.
Powierzenie tych działań naszym specjalistom pozwoli na zbudowanie profesjonalnego przekazu marketingowego, stworzonego z myślą o pozyskaniu nowych Klientów i podtrzymaniu dobrej relacji z obecnymi.
Wizerunek firmy to jedna z najsilniejszych przewag konkurencyjnych. Pozwala wyróżnić się firmie, zdobyć sympatię klienta i zapaść mu w pamięć, co może mieć przełożenie na jego decyzje zakupowe. Działające na naszym rynku firmy powoli zaczynają rozumieć, że oprócz podstawowych działań związanych z dbałością o sprzedaż i marketing, dużą wagę należy przykładać do relacji ze swoim otoczeniem. Oparte na dialogu działania wizerunkowe budują mocne relacje pomiędzy firmą oraz jej środowiskiem. Stworzone w ten sposób zaufanie to nieoceniony kapitał, szczególnie w gorszych dla firmy chwilach. Dbanie o wizerunek jest coraz częściej nieodzownym elementem długofalowej strategii przedsiębiorstw, już nie tylko tych największych.
Budowanie wizerunku jest długotrwałym procesem, który dopiero po pewnym czasie daje widoczne efekty.
Jego kreowanie powinno przebiegać w czterech etapach:
Profesjonalnie budowany wizerunek powinien być działaniem spójnym i gruntownie przemyślanym, a nie chaotycznym i pozbawionym jakichkolwiek założeń.
Reklama w sieci to wielki potencjał, zarówno dla firm już istniejących, jak i tych nowopowstałych. Kreowanie wizerunku marki na tej płaszczyźnie to nowe wyzwanie, ale także nowe atrakcyjne grupy społeczne – ludzie młodzi, aktywni, hobbyści, biznesmeni, czy entuzjaści nowości. Internet, jako szybko rozwijające się medium reklamowe, posiada kilka zasadniczych cech, które decydują o jego atrakcyjności. Przede wszystkim jest to nośnik interaktywny, umożliwiający odbiorcy uzyskanie pożądanych w danym momencie informacji oraz pozwalający na wybieranie określonych dziedzin, produktów, tekstów, czy na wyrażanie opinii.