Publikacja artykułów sponsorowanych

Project Description

Obecnie chyba niemal każdy zdaje sobie sprawę z zasadności zdania „reklama dźwignią handlu”. Jednak w swoim znaczeniu zdanie to jest silnie ograniczone, gdyż pozwala ona na wywindowanie niemal każdej marki, nie tylko związanej z handlem. Również nasze działania w sieci, mające na celu „rozruszanie” strony internetowej lub jakiejkolwiek innej działalności wymagają odpowiednio dobranej i ukierunkowanej reklamy.

W Internecie reklamy dzielą się przede wszystkim pod względem sposobu płatności.

Wyróżniamy tu:

  • PPC (Pay Per Click),
  • PPV (Pay Per View) czy PPA (Pay Per Action).

Oprócz tego duże możliwości dają media społecznościowe, w tym najpopularniejsze –Facebook. Przyjrzyjmy się więc bliżej najchętniej wybieranej PPC w Google Adwords oraz Facebook Ads.

Czym jest kampania reklamowa PPC?

Więcej informacji na temat marketingu internetowego dla firm np: płatnych reklam PPC oraz reklam na platformie Facebook. Znajduje się na stronie Visomedia.pl zapraszamy.

Project Details

  • Date12.2016
  • ClientVisomedia.pl
  • TechnologyMarketing Internetowy