Analiza działań marketingowych (Google Analytics)
Prowadzenie działań marketingowych w internecie wymaga dużego zaangażowania, doświadczenia, wiedzy, profesjonalizmu oraz kreatywności. Rentowność reklamy jest uzależniona od wielu czynników, wśród których najważniejsze to optymalna konfiguracja kampanii oraz jakość strony internetowej.
W całym procesie bardzo istotną rolę odgrywa analityka. Systematyczna weryfikacja skuteczności i kosztów pozyskania klienta w Google Analytics pozwala przetestować wszystkie kanały i przesuwać budżet tam, gdzie efektywność jest największa. Przeznaczamy środki na kanał, w którym pozyskanie klienta kosztuje najmniej. Analityka jest o tyle istotna, że każdy obsługiwany projekt wymaga indywidualnego podejścia, a metryki w każdej branży są unikalne i inne.
Dzięki analizie wyników oraz śledzeniu ruchu na stronie wprowadzane są na bieżąco optymalizacyjne mające na celu podniesienie skuteczności i osiągnięcia maksymalnego efektu w ramach dostępnego budżetu kampanii. Analiza i optymalizacja jest nieodłącznym i ciągłym procesem podczas prowadzenia działań promocyjnych w internecie dla Państwa firmy, marki i strony www.