
Płatne kampanie reklamowe PPC w Google Adwords i Facebook Ads
- Posted by BizPress
- On
- 0 Comments
- Facebook Ads, PPC w Google Adwords, Płatne kampanie reklamowe
Obecnie chyba niemal każdy zdaje sobie sprawę z zasadności zdania „reklama dźwignią handlu”. Jednak w swoim znaczeniu zdanie to jest silnie ograniczone, gdyż pozwala ona na wywindowanie niemal każdej marki, nie tylko związanej z handlem. Również nasze działania w sieci, mające na celu „rozruszanie” strony internetowej lub jakiejkolwiek innej działalności wymagają odpowiednio dobranej i ukierunkowanej reklamy.
W Internecie reklamy dzielą się przede wszystkim pod względem sposobu płatności.
Wyróżniamy tu:
- PPC (Pay Per Click),
- PPV (Pay Per View) czy PPA (Pay Per Action).
Oprócz tego duże możliwości dają media społecznościowe, w tym najpopularniejsze –Facebook. Przyjrzyjmy się więc bliżej najchętniej wybieranej PPC w Google Adwords oraz Facebook Ads.
Czym jest kampania reklamowa PPC?
Rozpocznijmy od wyjaśnienia skrótu PPC- czyli Pay Per Click z języka angielskiego oznacza płatne za kliknięcie. Ten rodzaj reklamy zdecydowanie odegrał najbardziej znaczącą rolę w historii płatnej reklamy w sieci. Jednocześnie jest to najpopularniejsza forma w wyszukiwarkach na całym świecie.
Więcej informacji na temat marketingu internetowego dla firm np: płatnych reklam PPC oraz reklam na platformie Facebook. Znajduje się na stronie Visomedia.pl zapraszamy.
0 Komentarze