Publikacja artykułów sponsorowanych

Płatne kampanie reklamowe PPC w Google Adwords i Facebook Ads

Płatne kampanie reklamowe PPC w Google Adwords i Facebook Ads

  • Posted by BizPress.pl - Publikacja Artykułów Eksperckich
  • On 20 marca 2017
  • 0 Comments
  • Facebook Ads, PPC w Google Adwords, Płatne kampanie reklamowe

Obecnie chyba niemal każdy zdaje sobie sprawę z zasadności zdania „reklama dźwignią handlu”. Jednak w swoim znaczeniu zdanie to jest silnie ograniczone, gdyż pozwala ona na wywindowanie niemal każdej marki, nie tylko związanej z handlem. Również nasze działania w sieci, mające na celu „rozruszanie” strony internetowej lub jakiejkolwiek innej działalności wymagają odpowiednio dobranej i ukierunkowanej reklamy.

W Internecie reklamy dzielą się przede wszystkim pod względem sposobu płatności.

Wyróżniamy tu:

  • PPC (Pay Per Click),
  • PPV (Pay Per View) czy PPA (Pay Per Action).

Oprócz tego duże możliwości dają media społecznościowe, w tym najpopularniejsze –Facebook. Przyjrzyjmy się więc bliżej najchętniej wybieranej PPC w Google Adwords oraz Facebook Ads.

Czym jest kampania reklamowa PPC?

Rozpocznijmy od wyjaśnienia skrótu PPC- czyli Pay Per Click z języka angielskiego oznacza płatne za kliknięcie. Ten rodzaj reklamy zdecydowanie odegrał najbardziej znaczącą rolę w historii płatnej reklamy w sieci. Jednocześnie jest to najpopularniejsza forma  w wyszukiwarkach na całym świecie.

Więcej informacji na temat marketingu internetowego dla firm np: płatnych reklam PPC oraz reklam na platformie Facebook. Znajduje się na stronie Visomedia.pl zapraszamy.

 

0 Comments

Leave Reply

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *