Publikacja artykułów sponsorowanych

Content marketing – strategia w komunikacji marketingowej

Content marketing – strategia w komunikacji marketingowej

  • Posted by BizPress
  • On 18 sierpnia 2016
  • 0 Comments
  • Content marketing, Content marketing - strategia w komunikacji marketingowej

Content Marketing to strategia w komunikacji marketingowej, polegająca na zaspokojeniu potrzeb informacyjnych klientów przy pomocy wartościowych treści. Według powszechnej opinii – content marketing to najskuteczniejszy sposób na wywołanie zainteresowania firmą i jej ofertą wśród wybranej grupy klientów.

Content marketing polega na komunikacji z grupą docelową nie poprzez reklamę, ale poprzez edukację, poradę oraz dostarczanie dedykowanych treści (artykułów, opisów, recenzji produktów oraz materiałów wideo), tworzonych z myślą o finalnym kliencie. Takich treści, które są naprawdę wartościowe w oczach grupy docelowej i pomagają jej rozwiązywać problemy (np.: jak wybrać odpowiedniego smartfona, porady żywieniowe, inspiracje do aranżacji łazienki).
Content marketing to jeden z najbardziej efektywnych kanałów generowania leadów, budowania świadomości marki i pozyskiwania nowych użytkowników.

Przy pomocy marketingu treści można:

  • poszerzyć bazę klientów
  • zwiększyć zasięg,
  • zwiększyć widoczność w wyszukiwarce (SEO),
  • zbudować siłę i rozpoznawalność marki w sieci,
  • wytworzyć silne relacje pomiędzy marką a klientami.

Najważniejsze elementy, decydujące o sukcesie w tej formie promocji, to plan, produkcja, publikacja i promocja wartościowych treści. Naszym klientom zapewniamy kompleksową realizację kampanii content marketingowych nie tylko w mediach elektronicznych, ale także w tradycyjnych. Dzięki wiedzy i doświadczeniu w marketingu online wiemy, jak dotrzeć do konkretnych grup docelowych, aby osiągnąć zamierzony cel. Niezależnie od tego, czy będzie to zwiększenie sprzedaży, czy poprawa wizerunku firmy.

Nasz serwis Content Marketingowy –  to narzędzie umożliwiające pozyskanie wartościowych treści oraz ich publikację i promocję.

Naszymi partnerami są wydawcy najpopularniejszych w internecie portali branżowych i ogólnoinformacyjnych.

W ramach marketingu treści dla naszych klientów tworzymy:

  • artykuły sponsorowane,
  • teksty eksperckie,
  • artykułu opisujący produkty,
  • artykuły opisujące firmę i jej profil działania,

Każdy materiał przygotowywany jest według indywidualnych preferencji zleceniodawcy.
Marketing treści to strategia nie tylko dla dużych, globalnych koncernów, dysponujących dużym budżetem reklamowym. To również idealne rozwiązanie dla małych lokalnych firm, którym możemy zaoferować bardzo atrakcyjne warunki cenowe.

Wartościowe treści to także sposób na zwiększenie widoczności marki w wyszukiwarce internetowej (SEO). Według aktualnie obowiązujących wytycznych w Google, atrakcyjne treści w różnej formie, oraz odnośniki prowadzące do pozycjonowanej strony, decydują o pozycji witryny w rankingu wyszukiwania na zapytanie zawiązane z profilem działalności.

Jeśli chcesz przy pomocy treści wypromować własną firmę lub zareklamować produkt lub usługi skontaktuj sie z nami. Przygotujemy dla Ciebie indywidualną ofertę.

 

0 Comments

Leave Reply

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *